ما وقتی اسم کار فرهنگی و فرهنگ سازی به گوشمان می خورد به یاد فعالیت های پر هزینه و کم فایده می افتیم. اما حقیقت این است که با بودجه های کم و اندکی خلاقیت هم می توان به درستی مردم را به تفکر واداشت و یک پیام صحیح را به مخاطب منتقل کرد.
قبلا مطالبی درباره «بازاریابی چریکی» در سایت قرار داده بودیم. در آن مطلب توضیح داده بودیم که می توان برای تبلیغات کسب و کار خود، از ایده های کم هزینه و در عین حال اثربخش استفاده کرد. در این قسمت می بینیم که این کار را برای رساندن پیام های فرهنگی هم استفاده کرد.
اسلحه سکوت
ا
کودکان کار
معضل بی خانمان ها
تبعات نبستن کمربند ایمنی
عاقبت مصرف سیگار
مطالب مرتبط:
بازاریابی چریکی= بازاریابی بدون هزینه
برامون مهمه بدونیم نظر شما درباره این مطلب چیه؟ لطفا به این مطلب امتیاز بدهید: ( )
با ما همراه شوید: