فرهنگ سازی یعنی این

ما وقتی اسم کار فرهنگی و فرهنگ سازی به گوشمان می خورد به یاد فعالیت های پر هزینه و کم فایده می افتیم. اما حقیقت این است که با بودجه های کم و اندکی خلاقیت هم می توان به درستی مردم را به تفکر واداشت و یک پیام صحیح را به مخاطب منتقل کرد.

قبلا مطالبی درباره «بازاریابی چریکی» در سایت قرار داده بودیم. در آن مطلب توضیح داده بودیم که می توان برای تبلیغات کسب و کار خود، از ایده های کم هزینه و در عین حال اثربخش استفاده کرد. در این قسمت می بینیم که این کار را برای رساندن پیام های فرهنگی هم استفاده کرد.

اسلحه سکوت

ا

کودکان کار

معضل بی خانمان ها

تبعات نبستن کمربند ایمنی

عاقبت مصرف سیگار

مطالب مرتبط:

بازاریابی چریکی= بازاریابی بدون هزینه

بازاریابی کم هزینه و اثرگذار

چند مثال از بازاریابی چریکی

چند مثال از بازاریابی چریکی۲


برامون مهمه بدونیم نظر شما درباره این مطلب چیه؟ لطفا به این مطلب امتیاز بدهید: ( شما اولین نفر هستید که امتیاز می دهیدLoading...)

با ما همراه شوید:

  • aparat
  • telegram
  • soroush
  • eitaa
  • Instagram
  • bale
  • hamsa
  • idpay