هفت سین مشتری

به گزارش نویاب؛ در دنیای پیچیده کنونی تنها کسب و کاری می تواند ماندگار بماند که به معنای واقعی پاسخگو باشد و مشتری بیشتری را جذب خود کند. افراد برای اینکه تبدیل به مشتری دائم شما بشوند باید هفت اصل (هفت سین) را در کالا و یا خدمت شما ببینند، داشتن این هفت اصل موجب جذب خود به خودمشتری و عاملی برای وفاداری مشتریان فعلی می شود.

هفت سین مشتری

این هفت اصل شامل سرعت و واکنش سریع شما به درخواستها، سهولت دسترسی به کالا، سبد کالایی و جور بودن جنس، سلامت محصول و قابلیت اطمینان به شما، سودمندی، سازگاری شما با شرایط مشتری و سرآمد بودن محصول است.

در ویدئوی زیر یکی از کارشناسان بازاریابی به تشریح این اصول می پردازد:

 


برامون مهمه بدونیم نظر شما درباره این مطلب چیه؟ لطفا به این مطلب امتیاز بدهید: ( شما اولین نفر هستید که امتیاز می دهید Loading...)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *