چند مثال از بازاریابی چریکی

در روزهای گذشته در مطلبی با عنوان بازاریابی چریکی= بازاریابی بدون هزینه به معرفی این مدل بازاریابی پرداختیم. در این مطلب چند نمونه از مواردی که از این مدل بازاریابی استفاده کرده اند را معرفی می کنیم.

۱- محصولات تقویت کننده ریشه مو

این سوال را از مخاطب می پرسد که «می ترسی موهایت را از دست بدهی؟»
تقویت کننده ریشه مو

۲- اسپری محافظت از سگها در برابر حشرات

اسپری محافظت از سگها در برابر حشرات

۳- کلینک جراحی پلاستیک

این مرکز شعار «دوباره متولد شو» را برای خودش انتخاب کرده

بازاریابی چریکی کلینیک جراحی پلاستیک

۴- ماشین اصلاح موی دماغ و گوش

 

ماشین اصلاح موی دماغ و بینی ماشین اصلاح موی دماغ و بینی

۵- دستمال کاغذی

دستمال کاغذی

۶- مسواک orbit

مسواک اوربیت

۷- شرکت هواپیمایی KLM

۸- کلوچه های OREO

این کلوچه ها معمولا با شیر خورده می شوند. از فضای یک آسانسور شیشه ای برای تبلیغ خود استفاده کرده اند.

۹- مبلمان و لوازم خانگی IKEA

این شرکت با شعار «یک طراحی خوب می تواند هر روز را بهتر کند» از فضاهای شهری برای بازاریابی محصولات خود استفاده کرده است.

۱۰- قهوه folgers

با ما همراه شوید:
  • aparat
  • soroush
  • eitaa
  • Instagram
  • bale

One Comment on “چند مثال از بازاریابی چریکی”

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *