بازاریابی چریکی= بازاریابی بدون هزینه

بازاریابی چریکی

معمولا شرکت های نوپا و کوچک امکان اینکه بتوانند هزینه های کلانی را برای تبلیغات صرف کنند را ندارند. به خصوص در شرایط اقتصادی فعلی بازار. اما با استفاده از راه های خلاقانه و علمی می توانند با هزینه ناچیزی کار بازاریابی را انجام دهند. برای این کار بازاریابی چریکی(پارتیزانی) به شما کمک می کند. در این مدل شما به جای روش های مرسوم بازاریابی باید از عوامل محیطی و شرایط موجود حداکثر استفاده را داشته باشید. در فیلم های زیر با تعریف و چند نمونه از این مدل آشنا می شویم.

در آینده مثال های بیشتری از کاربرد این مدل در تبلیغات را معرفی خواهیم کرد.

اگر قصد جسجتجوی این مطلب در سایت های خارجی را دارید باید از عبارت بازاریابی گوریلی(gorilla marketing) استفاده کنید.

با ما همراه شوید:
  • aparat
  • soroush
  • eitaa
  • Instagram
  • bale

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *