بازاریابی جودویی، راه نجاتی برای شرایط بحرانی

بازاریابی جودویی
شاید برایتان جالب باشد که بدانید بنیانگذار ورزش جودو کسی بود که قد او کمتر از ۱٫۵ متر و وزن او ۴۱ کیلوگرم بوده است! او در جودو اصل را بر این قرار داد که از وزن و توانایی های حریف برای شکست او استفاده کند. همین استراتژی در فضای کسب و کار می تواند در شرایطی که رقبای قدرتمندی داریم به ما کمک کند.

با ما همراه شوید:            

  • aparat
  • telegram
  • soroush
  • eitaa
  • Instagram
  • bale
  • hamsa
  • idpay

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *