در قسمت های قبلی به معرفی بازاریابی چریکی و مثال های آن پرداختیم. اگرچه این مدل بازاریابی برای شرکت های نوپا و کوچک کاربرد بیشتری دارد، اما شرکت های بزرگ هم از آن غافل نشده اند. در ادامه چند نمونه از این تبلیغات را می بینیم.
کوکاکولا
هر کس بتواند حرکاتی که در تصویر نشان داده می شود را به خوبی تکرار کند، نوشابه جایزه می گیرد. این کار به خوبی باعث جلب توجه مردم می شود.
شامپوی apolosophy
تبلیغ فوتوشاپ(شرکت adobe)
این شرکت شعار«تجربه یک روز خلاق!» را انتخاب کرده است. غافلگیر شدن مسافران اتوبوس از دیدن تصویر متفاوت خود در ایستگاه صحنه جالبی را خلق می کند که ظرفیت بازنشر گسترده ای دارد.
شرکت خودروسازی فولکس واگن
در سال ۲۰۱۰، شرکت خودرو سازی فولکس واگن، یک سُرسُره را در راهروی ایستگاه قطار در آلمان نصب کرد. به جای استفاده از پله برقی یا پله های معمولی، مسافران می توانستند از ابزاری که فولکس واگن نام آن را “the fast lane” یا “خط سریع” نام گذاشته بود استفاده کنند تا سریع تر به پایین برسند.
کفش نایکی
با ما همراه شوید:
2 Comments on “بازاریابی کم هزینه و اثرگذار”