چگونه برنامه بازاریابی را تدوین کنیم؟

به گزارش نویاب؛ موفقیت دربازاریابی بدون برنامه بازاریابی هدفی دور از دسترس است. هر کسب و کار موفقی می بایست با برنامه و هدف مشخص پیش برود. در غیر اینصورت شاید گاهی به موفقیت های اتفاقی دست یابد ولی در نهایت چاره ای جز شکست ندارد. بازار امروز بسیار پویا و رو به رشد است. از این رو اهمیت داشتن برنامه ای مشخص را افزایش داده است.

اما چگونه یاید یک برنامه بازاریابی را تدوین کنیم؟ یک برنامه بازاریابی کارآمد از چندین بخش تشکیل شده از جمله تحلیل شرایط محیطی، بخش بندی بازار، تعیین بازار هدف و تعیین جایگاه برند. بعد از تعیین بازار هدف و جایگاه محصول نیز باید اهداف و مقاصد کوتاه مدت و بلند مدت را معین کنیم.

برای درک بهتر این مفاهیم ویدئوی زیر را مشاهده کنید:

 


برامون مهمه بدونیم نظر شما درباره این مطلب چیه؟ لطفا به این مطلب امتیاز بدهید: ( شما اولین نفر هستید که امتیاز می دهید Loading...)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *