معرفی کتاب «گاو بنفش»

به گزارش نویاب؛امروز قصد داریم یک کتاب به شما معرفی کنیم، کتاب گاو بنفش!

کمتر نویسنده‌ای در سال‌های اخیر، تأثیر و محبوبیت ست گادین را داشته است. ست گادین کتاب‌های زیادی در حوزه‌ی موفقیت در کسب‌وکار، به‌‌ویژه بازاریابی نوشته است. او را با طرزفکر متفاوتش می‌شناسند. مخالفان و موافقان بی‌شماری دارد و درست همین تجربه‌ی شخصی را در کتاب‌هایش می‌توانید ببینید.

پیشینیان ما را به هم رنگی با جامعه توصیه می‌کردند و از کودکی در گوشمان زمزمه می‌کردند: خواهی نشوی رسوا، هم رنگ جماعت شو.

القای هم رنگی با جمع به ما می‌آموزد که باید خود را به رنگ دیگران در‌آوریم تا شاخص نباشیم. باید گام در راه‌های پیموده بگذاریم. باید دنباله‌رو باشیم تا مورد انتقاد قرار نگیریم و همه‌ی این‌ها بدین معناست که خواهی نشوی رسوا، مقلد باش و نه مبتکر!

طرز تفکر یاد شده ریشه در هراس از انتقاد دارد و مورد انتقاد قرار گرفتن مترادف با رسوایی قلمداد می‌شود. ست گادین نویسنده‌ی کتاب پر فروش گاو بنفش، خوانندگان را نه به هم رنگی بلکه به تک رنگی و تمایز در کسب و کار فرا می‌خواند.

او معتقد است این تمایز می تواند در کسب و کار بسیار موثر و مفید باشد. ویدئوی زیر به معرفی این کتاب می پردازد:

 


برامون مهمه بدونیم نظر شما درباره این مطلب چیه؟ لطفا به این مطلب امتیاز بدهید: ( شما اولین نفر هستید که امتیاز می دهید Loading...)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *