اولین کتاب بومی ایران برای آموزش استارتاپها

کتاب مدل های استارتاپی

برای اولین بار در ایران یک کتاب بومی در زمینه استارتاپ‌ها به چاپ رسیده است. در این کتاب می‌توان با ۴۰ مدل کسب‌وکاری در کشور آشنا شد و استارت‌آپ‌های معروفی مثل علی بابا، نت برگ، تپسی، زرین پال و ایوند در این کتاب از تجربه‌های خود سخن گفته‌اند.
این کتاب نوشته آرمان صفایی است که یکی از فعالان و کارشناسان حوزه استارت‌آپ‌هاست. صفایی فارغ‌التحصیل دانشگاه صنعتی شریف تهران و یکی از مدرسان کسب‌وکارهای اینترنتی در این دانشگاه است.

معرفی فصل های کتاب

این کتاب از پنج فصل تشکیل شده است. در فصل سوم کتاب؛ در مورد چیستی مدل کسب و کار، تعاریف، اجزا و اینکه متخصصان مخالف در این مورد چه صحبت‌ شده است. فصل چهارم کتاب در مورد ارزیابی مدل‌های کسب و کار فعلی سازمان است و درخلال این ارزیابی سعی شده مدل‌های کسب وکاری را بهتر بشناسیم.

در فصل پنجم بعد از شناخت مدل کسب وکار آشنایی با نقاط ضعف و قوت عملکرد، به این نکته پرداخته شده که چگونه با نوآوری در مدل کسب‌وکار می توانیم ضعف‌ها را بهبود بدهیم. برای این کار نیاز به یک سری ابزار داریم که در فصل یک با آنها آشنا می‌شویم. در فصل یک با انواع مدل‌های کسب‌وکار کاربردی شده در ایران آشنا می‌شویم که در قالب مثال‌های داخلی و بومی عرضه شده‌اند. بیش از ۴۰ مثال ایرانی و انواع کسب‌وکار کاربردی در ایران در این فصل جا گرفته‌اند. در فصل دوم کتاب هم با استارت‌آپ‌های معروفی مثل علی بابا، نت برگ، تپسی، زرین پال ، ایوند و…مصاحبه شده و به عوامل موفقیتشان پرداخته شده است.

خرید کتاب

برای خرید این کتاب با قیمت ۲۰ هزار تومان می توانید از طریق لینک های زیر اقدام کنید.

سایت دیجی کالا                       سایت واووک

با ما همراه شوید:

  • aparat
  • telegram
  • soroush
  • eitaa
  • Instagram
  • bale
  • hamsa
  • idpay

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *